Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Tajemník / Tajemnice Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Děkanka Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- tajemník / tajemnice Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity
Pozice tajemníka / tajemnice fakulty je ukotvena zákonem č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů a tajemník / tajemnice je orgánem fakulty. Tajemník / tajemnice řídí hospodaření a vnitřní správu fakulty v rozsahu stanoveném opatřením děkana. Jde o jmenovanou pozici. Tajemník / tajemnice je členem / členkou vedení fakulty.
Kde budete práci vykonávat?
Pozice tajemníka / tajemnice je pozice Přírodovědecké fakulty OU (PřF). Tajemník / tajemnice bude úzce spolupracovat s děkankou PřF, vedoucími jednotlivých kateder a vedoucími dalších pracovišť PřF.
Kdy vás u nás přivítáme?
- 1. ledna 2025, případně dle dohody
Pracovní poměr:
- 100 % pracovní úvazek v rozsahu 40 hodin týdně;
- pracovní poměr bude založen v souladu se zákonem o vysokých školách jmenováním;
- bude sjednána zkušební doba v délce trvání 6 měsíců.
Mzdové podmínky:
- na této pozici bude sjednána smluvní mzda.
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
- součástí pohovoru může být diskuse v anglickém jazyce.
Co Vás u nás zejména čeká?
- řízení hospodaření a vnitřní správa PřF;
- odpovědnost za přípravu podkladů pro rozdělování finančních prostředků na PřF;
- tvorba rozpočtu fakulty, odpovědnost za jeho plnění a za efektivní hospodaření s prostředky a majetkem fakulty v souladu s právními a vnitřními předpisy, tvorba Výroční zprávy o hospodaření fakulty;
- zpracování a vyhodnocování analýz na základě rozsáhlých souborů ekonomických a dalších dat;
- podílení se na strategickém plánování dlouhodobého rozvoje PřF a jeho naplňování;
- vytváření strategie k udržitelnému hospodaření;
- zajišťování odborného dohledu nad investičními akcemi a akcemi výstavby, zejména při zajištění stavebních úprav, rekonstrukcí a modernizace budov PřF, včetně přípravy a průběhu výběrových řízení;
- spolupráce s projektovým oddělením PřF a jednotlivými katedrami na realizaci rozvojových programů, projektů – mimo jiné evropských strukturálních fondů;
- aktivní spolupráce s děkankou, vedením PřF, pracovišti fakulty a s dalšími součástmi Ostravské univerzity;
- podpora proděkanů / proděkanech při realizaci jejich agend;
- ve spolupráci s rektorátními pracovišti zajišťování personální, mzdové a právní agendy PřF;
- odpovědnost za správné fungování podřízených pracovišť – ekonomického oddělení PřF, provozně-technického oddělení PřF.
Co od Vás očekáváme?
- VŠ vzdělání nejméně magisterského stupně (ekonomické nebo příbuzné zaměření výhodou);
- nejméně 5 let praxe ve vedoucí pozici;
- orientace v ekonomické oblasti a v účetních datech;
- vynikající manažerské dovednosti; strategické myšlení; schopnost sledovat a řídit souběžně více agend;
- schopnost zadávání a vyhodnocování analýz na základě rozsáhlých souborů ekonomických a dalších dat;
- strategické myšlení;
- schopnost samostatného tvůrčího řešení organizačních, ekonomických a správních problémů (proaktivní přístup);
- organizační, prezentační, komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti, a schopnost řešit konflikty;
- proaktivní přístup, inovativnost, kreativita, flexibilita;
- pečlivost, výborná schopnost samostatné i týmové práce;
- analytické myšlení;
- zodpovědný přístup a pracovitost;
- odolnost vůči stresu;
- schopnost adaptace na změny a nečekané události, schopnost rychle se učit a orientovat se v předpisech;
- systematičnost, spolehlivost;
- výborná znalost práce na PC, zejména MS Excel;
- znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2;
- znalost českého jazyka nejméně na úrovni C1.
Co pro Vás bude výhodou?
- praxe ve vedoucí pozici v oblasti správy nebo financí ve veřejném sektoru;
- rámcová znalost principů hospodaření a rozpočtování vysokých škol, základní znalost zákona o VŠ a dalších zákonů vztahujících se k činnostem veřejné vysoké školy;
- zkušenosti z oblasti správy majetku (provoz budov, investiční výstavba);
- orientace v právní problematice týkající se postavení, řízení a správy veřejné vysoké školy;
- zkušenost s agendou veřejných zakázek.
Proč k nám? Nabízíme:
- zajímavou, tvůrčí a samostatnou práci, ve které se můžete realizovat;
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- služba U lékaře (online konzultace zdravotních služeb);
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
- pružnou pracovní dobu;
- příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
- firemní školku Elánek;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 5. prosince 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení; 4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis, reference výhodou;
- motivační dopis;
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
- u vybraného uchazeče / uchazečky bude vyžadováno doložení výpisu z rejstříku trestů a může být při splnění zákonných podmínek vyžadováno lustrační osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. a čestné prohlášení ve smyslu § 4 zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971).
První kolo proběhne posouzením zaslaných životopisů. Do druhého kola – osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci.
Osobní pohovory se uskuteční v týdnu od 16.-20. prosince 2024.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
JUDr. Jana Pająk, LL.M., MBA
Vedoucí Centra pro řízení lidských zdrojů
e-mail:
Rektorát - Welcome Centre
Ostravská univerzita
Mlýnská 5
702 00 Ostrava