Celoživotní vzdělávání
Rozšiřující studium pro učitele
Rozšiřující studium biologie - rozšíření na jiný druh nebo stupeň školy
Hlavním vzdělávacím cílem je umožnit učitelům rozšířit odbornou kvalifikaci - absolvováním získávají kvalifikační předpoklady k výuce předmětu Biologie na jiném typu školy, než mají pro daný předmět aprobaci.
Hlavním vzdělávacím cílem je umožnit učitelům rozšířit odbornou kvalifikaci - absolvováním získávají kvalifikační předpoklady k výuce předmětu Biologie na jiném typu školy, než mají pro daný předmět aprobaci.
Rozšiřující studium biologie - rozšíření o další předmět
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání o kvalifikaci učitele biologie tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat biologii na SŠ nebo přírodopis na ZŠ.
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání o kvalifikaci učitele biologie tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat biologii na SŠ nebo přírodopis na ZŠ.
Rozšiřující studium fyziky - rozšíření o další předmět
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání učitelství o kvalifikaci učitele fyziky na 2. stupni ZŠ a SŠ tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat fyziku na SŠ nebo ZŠ.
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání učitelství o kvalifikaci učitele fyziky na 2. stupni ZŠ a SŠ tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat fyziku na SŠ nebo ZŠ.
Rozšiřující studium geografie – rozšíření o další předmět (VB3RG1)
Hlavním vzdělávacím cílem je umožnit učitelům rozšířit odbornou kvalifikaci – o způsobilost realizovat geografické, kartografické a geoinformatické vzdělávání podle požadavků Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia, zvláště ve vzdělávacích okruzích Člověk a příroda a Člověk a společnost.
Předložené studium navazuje organizačně i obsahově na naše stávající zkušenosti, které jsme získali při organizování předcházejících ročníků rozšiřujícího studia a dalšího vzdělávání učitelů na Přírodovědecké fakultě Ostravské univerzity v tomto oboru. Jde o celou řadu akreditovaných kurzů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP).
Hlavním vzdělávacím cílem je umožnit učitelům rozšířit odbornou kvalifikaci – o způsobilost realizovat geografické, kartografické a geoinformatické vzdělávání podle požadavků Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia, zvláště ve vzdělávacích okruzích Člověk a příroda a Člověk a společnost.
Předložené studium navazuje organizačně i obsahově na naše stávající zkušenosti, které jsme získali při organizování předcházejících ročníků rozšiřujícího studia a dalšího vzdělávání učitelů na Přírodovědecké fakultě Ostravské univerzity v tomto oboru. Jde o celou řadu akreditovaných kurzů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP).
Rozšiřující studium chemie - rozšíření na jiný druh nebo stupeň školy
Cílem rozšiřujícího studia je umožnit učitelům chemie rozšířit si odbornou kvalifikaci – absolvováním získávají kvalifikační předpoklady k výuce předmětu CHEMIE na jiném druhu nebo stupni školy, než pro který mají pro daný předmět aprobaci.
Cílem rozšiřujícího studia je umožnit učitelům chemie rozšířit si odbornou kvalifikaci – absolvováním získávají kvalifikační předpoklady k výuce předmětu CHEMIE na jiném druhu nebo stupni školy, než pro který mají pro daný předmět aprobaci.
Rozšiřující studium chemie – rozšíření o další předmět
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání učitelství o kvalifikaci učitele chemie tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat chemii na SŠ nebo ZŠ.
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání učitelství o kvalifikaci učitele chemie tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat chemii na SŠ nebo ZŠ.
Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o jiný druh nebo stupeň školy
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání o kvalifikaci učitele informatiky tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat Informatiku nebo Výpočetní techniku na ZŠ a SŠ.
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání o kvalifikaci učitele informatiky tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat Informatiku nebo Výpočetní techniku na ZŠ a SŠ.
Rozšiřující studium informatiky – rozšíření o další předmět – distanční forma studia
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání o kvalifikaci učitele informatiky tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat předmět Informatika a obsahově jemu podobné předměty na 2. stupni ZŠ a SŠ.
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání o kvalifikaci učitele informatiky tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat předmět Informatika a obsahově jemu podobné předměty na 2. stupni ZŠ a SŠ.
Rozšiřující studium matematiky - rozšíření o další předmět
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání o kvalifikaci učitele matematiky tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat matematiku na SŠ nebo na ZŠ.
Cílem je umožnit studujícím rozšířit si dosavadní vysokoškolské vzdělání o kvalifikaci učitele matematiky tak, aby po jeho absolvování získali způsobilost vyučovat matematiku na SŠ nebo na ZŠ.
Rozšiřující studium matematiky - rozšíření pro jiný druh nebo stupeň školy
Hlavním vzdělávacím cílem je umožnit učitelům rozšířit odbornou kvalifikaci. Absolvováním získávají kvalifikační předpoklady k výuce předmětu Matematika na jiném druhu školy než mají aprobaci.
Hlavním vzdělávacím cílem je umožnit učitelům rozšířit odbornou kvalifikaci. Absolvováním získávají kvalifikační předpoklady k výuce předmětu Matematika na jiném druhu školy než mají aprobaci.