Ostravská univerzita používá na svých webových stránkách soubory cookies i další analytické nástroje. Rozumím

OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Fakulty a ústavy > Přírodovědecká fakulta > Součásti fakulty > Centrum pro výzkum vzdělávání v přírodovědných oborech a talentmanagement > Aktuality

Ostravská univerzita

  • Obrázek

První běh kurzů podpořených hejtmanstvím je za námi!

Centrum pro výzkum vzdělávání v přírodovědných oborech a talentmanagement završilo první běh akreditovaného kurzu „Práce s nadanými žáky a vhodné edukační strategie pro nadané žáky na všech stupních škol – kooperace s učiteli napříč všemi vzdělávacími stupni“. Ten je i pro následující běh, jaro 2020, podpořen náměstkem hejtmana Moravskoslezského kraje Mgr. Stanislavem Folwarcznym a Odborem školství, mládeže a sportu Krajského úřadu MSK.

První lekce se uskutečnila ve středu 2. října 2019 přímo na Přírodovědecké fakultě Ostravské univerzity. Kurzu se zúčastnili kolegové z Gymnázia Františka Živného v Bohumíně, ze Slezského gymnázia Opava, z Matičního gymnázia v Ostravě, z Gymnázia Josefa Kainara v Hlučíně, z Jazykového gymnázia Pavla Tigrida v Ostravě-Porubě, z Gymnázia a Střední odborné školy ve Frýdku-Místku, z Mendelova gymnázia v Opavě, z Gymnázia Nový Jičín, Gymnázia Třinec, z Polského gymnázia im. Juliusza Słowackiego v Českém Těšíně, z Masarykovy střední školy zemědělské a Vyšší odborné školy Opava, ze Střední průmyslové školy v Karviné nebo z VOŠ, SOŠ a SOU v Kopřivnici.

Další běh kurzů budeme avizovat v lednu 2020 a věříme, že se ho zúčastní další kolegové ze středních škol, zřizovaných hejtmanstvím. Těší nás, že se absolventi kurzu o jeho organizaci a průběhu vyjadřovali velice pochvalně a že dokonce uvažují o vyslání svých dalších kolegů, přestože již proškoleného koordinátora na škole díky kurzu mají,“ říká vedoucí CVVPT doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.

Kurzy jsou realizovány v rámci projektu Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Moravskoslezského kraje, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_002/0000006. Cílem celého projektu je vytvořit na každé krajem zřizované škole pozici školního koordinátora péče o nadané žáky, tak aby byla i tato skupina žáků v rámci rovných příležitostí ke vzdělávání plnohodnotně podpořena.


Zveřejněno / aktualizováno: 08. 12. 2019

facebook
instagram
twitter
soundcloud
rss
social hub