Covert Bullying in Education of Gifted Children at School. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2022, Age Publishing |
kapitola v odborné knize
|
Dimenze inteligence |
Jana Škrabánková |
Rok: 2022 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Kognitivní a emocionální potřeby nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2022 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Talentovaní žáci v našich školách |
Jana Škrabánková |
Rok: 2022 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Učíme nadané žáky správně? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2022 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Umíme podpořit talentované žáky v našich školách? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2022 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Vzdělávání a strategie výuky nadaných žáků na střední škole. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2022 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Zlobiví nebo nadaní? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2022 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Chemie elektronového mraku v propojení s fyzikou atomového jádra (s využitím Periodické soustavy prvků) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2021 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Jak ve výuce pracovat s nadanými žáky a jak se k nim chovat |
Jana Škrabánková |
Rok: 2021 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Je výuka nadaných žáků na střední škole problém? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2021 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Kdo jsou nadaní žáci - typologie nadaných |
Jana Škrabánková |
Rok: 2021 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Kdo jsou nadaní žáci a jaké mají potřeby? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2021 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Organizace workshopu k metodě ABAKU |
Jana Škrabánková |
Rok: 2021 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Podzimní setkání školních koordinátorů péče o nadané na SŠ v MSK |
Jana Škrabánková |
Rok: 2021 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Příprava školních koordinátorů péče o nadané na středních školách v našem kraji |
Jana Škrabánková |
Rok: 2021 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Theory and Practice of Neuromarketing: Analyzing Human Behavior in Relation to Markets |
Jana Škrabánková, Kateřina Bočková, Michal Hanák |
Rok: 2021, Emerging Science Journal |
článek v odborném periodiku
|
Výhody a nevýhody online výuky z pohledu nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2021 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Vzdělávání nadaných žáků na střední škole |
Jana Škrabánková |
Rok: 2021 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Aktuální typologie nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2020 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Nadaní žáci ve škole - radost nebo problém? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2020 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Neuromarketing: teorie a praxe |
Jana Škrabánková, Michal Hanák |
Rok: 2020, Journal of Global Science |
článek v odborném periodiku
|
Práce s talentovanými žáky v přírodních vědách a v matematice |
Jana Škrabánková |
Rok: 2020 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Specifika komunikace učitele s nadanými žáky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2020 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
STUDENTS? ABILITY TO WORK WITH GRAPHS IN PHYSICS STUDIES RELATED TO THREE TYPICAL STUDENT GROUPS |
Jana Škrabánková, Stanislav Popelka, Markéta Beitlová |
Rok: 2020, Journal of Baltic Science Education |
článek v odborném periodiku
|
Systematický úvod do problematiky nadání na ZŠ |
Jana Škrabánková |
Rok: 2020 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Tandemová výuka fyziky na gymnáziu |
Jana Škrabánková |
Rok: 2020, Československý časopis pro fyziku |
článek v odborném periodiku
|
Úvod do problematiky nadaných žáků na základní škole |
Jana Škrabánková |
Rok: 2020 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Vnímají učitelé podporu práce s nadanými žáky jako problém? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2020 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Základní způsoby práce s nadanými žáky, nominace, identifikace |
Jana Škrabánková |
Rok: 2020 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Diferencovaná výuka aneb Jak pracovat s nadanými žáky v běžné třídě - praktické odpovědi na praktické otázky. |
Jana Škrabánková, Lenka Urbanová |
Rok: 2019 |
uspořádání konference, workshopu
|
DIFFERENCES IN ATTITUDES TO SOLVING TASK BY GIFTED AND STANDARD STUDENTS MONITORED BY THE EYE TRACKING TECHNOLOGY - PILOT STUDY |
Jana Škrabánková, Patrik Kočí, Vladimír Vaněk, David Nocar |
Rok: 2019 |
stať ve sborníku
|
DISADVANTAGES OF INTERDISCIPLINARITY IN MATHEMATICS |
Vladimír Vaněk, David Nocar, Jana Škrabánková, Patrik Kočí |
Rok: 2019 |
stať ve sborníku
|
Exkurze do CERNu |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
působení v zahraničí
|
Hravá fyzika |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Intensive General English |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
působení v zahraničí
|
INTERDISCIPLINARY APPROACH IN TEACHING HUMAN BIOLOGY REALIZED WITHIN THE PROJECT NATURE |
David Nocar, Michal Živný, Vladimír Vaněk, Jana Škrabánková, Patrik Kočí |
Rok: 2019 |
stať ve sborníku
|
INTERDISCIPLINARY RELATIONS IN TEACHING MATHEMATICS AND CHEMISTRY |
Vladimír Vaněk, David Nocar, Jana Škrabánková, Patrik Kočí |
Rok: 2019 |
stať ve sborníku
|
INTERDISCIPLINARY RELATIONS WITH MATHEMATICS IN TEACHING OF NATURAL SCIENCE REALIZED WITHIN THE PROJECT NATURE |
David Nocar, Vladimír Vaněk, Jana Škrabánková, Patrik Kočí |
Rok: 2019 |
stať ve sborníku
|
Jak pracovat s talenty na gymnáziu |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Minkowského prostoročas |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Nadaní žáci v Moravskoslezském kraji |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
uspořádání konference, workshopu
|
Nepochopení nadaných žáků ve výuce - příčiny a následky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Od memorování ke konstruktivismu |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Odborný blok IX |
Jana Škrabánková, Petra Konečná, Zuzana Václavíková |
Rok: 2019 |
uspořádání konference, workshopu
|
Odborný blok VII |
Jana Škrabánková, Petra Konečná, Zuzana Václavíková |
Rok: 2019 |
uspořádání konference, workshopu
|
Podpora nadání u studentů gymnázií |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Práce s talenty - základní kurz |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Problematika nadaných žáků na základní škole |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Problémy nadaných |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Představení CVVPT - aktivity, vize |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Rozvoj kognitivně nadaného žáka v běžné škole - se zaměřením na SŠ |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Sborník závěrečné konference projektu Příroda |
Jana Škrabánková, Zuzana Václavíková |
Rok: 2019 |
ediční a redakční práce
|
SCHOOL SCIENTIFIC INVESTIGATION |
Patrik Kočí, Jana Škrabánková, Vladimír Vaněk, David Nocar |
Rok: 2019 |
stať ve sborníku
|
Specifika nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Struktura hmoty |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
STUDENTS´ STRATEGIES DURING SOLVING PHYSICS TASKS DESCRIBED THANK TO THE COMBINATION OF AN EYE-TRACKER AND A PEN-TABLET |
Patrik Kočí, Jana Škrabánková, Vladimír Vaněk, David Nocar |
Rok: 2019 |
stať ve sborníku
|
Svět částic |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
USE OF EYE TRACKING METHOD IN THE RESEARCH FOR VISUALIZATION AND INTERPRETATION OF STUDENT STRATEGIES IN SOLVING NATURAL SCIENCE-BASED TASKS |
Jana Škrabánková, Vladimír Vaněk, Patrik Kočí, David Nocar |
Rok: 2019 |
stať ve sborníku
|
Webinář - moderovaná diskuse k problematice nadání |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
rozhlasové a televizní relace
|
Základní fyzikální a chemické pokusy, vhodné pro rozvoj nadaných dětí v mateřských školách |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Základní fyzikální a chemické pokusy, vhodné pro rozvoj (nejen) zvídavých dětí v mateřských školách |
Jana Škrabánková |
Rok: 2019 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Závěrečná konference projektu Příroda |
Jana Škrabánková, Zuzana Václavíková |
Rok: 2019 |
uspořádání konference, workshopu
|
Aktivizační metody (ve fyzice) a nadaní žáci |
Jana Škrabánková, Patrik Kočí |
Rok: 2018, Ostravská univerzita |
odborná kniha
|
Analýza trendů ve vzdělávání - doporučení pro budoucí revizi RVP |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018, Národní ústav pro vzdělávání a Fyzikální pedagogická společnost, pobočný spolek Jednoty českých matematiků a fyziků |
kapitola v odborné knize
|
Centrum se představilo v Událostech v regionu |
Jana Škrabánková, Alexandr Benda |
Rok: 2018 |
rozhlasové a televizní relace
|
Giftedness and a Possible Risk of Bullying |
Jana Škrabánková, Martina Martínková |
Rok: 2018, Acta Educationis Generalis |
článek v odborném periodiku
|
Jak poznat nadané žáky a jak s nim ve výuce pracovat |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Jak pracovat s nadaným žákem? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Jednoduché fyzikální a chemické experimenty |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Krása mikrosvěta |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Možnosti využití Eye Trackingu ve výuce přírodovědných předmětů (ukázky z oblasti fyzikálních a matematických úloh) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Nadaní žáci ve školní třídě. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Nadaní žáci ve školní třídě - nominace a identifikace. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Odborný blok VI |
Jana Škrabánková, Petra Konečná, Zuzana Václavíková |
Rok: 2018 |
uspořádání konference, workshopu
|
Podpora kompetencí učitele fyziky v projektu Příroda |
Jana Škrabánková, Erika Mechlová |
Rok: 2018 |
stať ve sborníku
|
Problémy s nadanými dětmi |
Jana Škrabánková, Jiří Rozehnal |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Představení Centra pro výzkum vzdělávání v přírodovědných oborech a talentmanagement |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Přírodovědecká fakulta Ostravské univerzity spustila nové specializované Centrum. |
Jana Škrabánková, Tomáš Drobík, Tomáš Blumenstein |
Rok: 2018 |
rozhlasové a televizní relace
|
Reflexe badatelských dnů a pracovních listů v rámci projektu PŘÍRODA |
Jana Škrabánková, Libor Koníček |
Rok: 2018 |
stať ve sborníku
|
Reflexe badatelských dnů a pracovních listů v rámci projektu PŘÍRODA |
Jana Škrabánková, Libor Koníček |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Rozvoj nadaného dítěte v běžné škole. |
Jana Škrabánková, Jiří Rozehnal |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Systematický úvod do problematiky nadání . |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Systematický úvod do problematiky nadání (pro školní koordinátory péče o nadání) |
Jana Škrabánková, Jiří Rozehnal |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
The Centre for Research on Natural Science Education and Talent-Management |
Jana Škrabánková, Barbara Baarová |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Typologie nadaných podle M. Neihart, Gardnerova typologie inteligence |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Úvod do problematiky nadání - systém podpory a vzdělávání nadaných. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Úvod do problematiky nadaných žáků. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Úvod do problematiky práce s nadanými žáky. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Vhodné a nevhodné přístupy k nadaným žákům, praktické ukázky. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2018 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Visualisation and interpretation of student strategies in solving natural science-based tasks using the eye-tracker |
Jana Škrabánková, Lukáš Laš, Petr Bujok |
Rok: 2018, Journal of Eye Movement Research |
článek v odborném periodiku
|
Workshop - Odborný blok IV |
Jana Škrabánková, Petra Konečná, Zuzana Václavíková, Věra Ferdiánová |
Rok: 2018 |
uspořádání konference, workshopu
|
Identifikace nadání s využitím technologie Eye-trackingu |
Jana Škrabánková, Hana Kalusová, Martina Jatzková |
Rok: 2017 |
uspořádání konference, workshopu
|
Individuální vzdělávací plán pro nadaného žáka |
Jana Škrabánková |
Rok: 2017 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Inkluze nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2017 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Jsem učitel nadaného žáka |
Jana Škrabánková |
Rok: 2017 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Letní přírodovědná škola 2017 |
Jana Škrabánková, Zuzana Václavíková |
Rok: 2017 |
uspořádání konference, workshopu
|
Nadání jako společenský fenomén |
Jana Škrabánková |
Rok: 2017, Curriculum |
odborná kniha
|
Nadaní žáci mezi námi |
Jana Škrabánková |
Rok: 2017 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Podporujeme nadané děti pro budoucnost |
Jana Škrabánková |
Rok: 2017 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Podporujeme nadané děti pro budoucnost - seznámení s problematikou nadaných |
Jana Škrabánková |
Rok: 2017 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Speciální teorie relativity pro Mensany |
Jana Škrabánková |
Rok: 2017 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Typologie nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2017 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Workshop k projektu Přírodovědné a oborové didaktiky a praktikující učitel (Příroda) |
Jana Škrabánková, Petra Konečná, Věra Ferdiánová |
Rok: 2017 |
uspořádání konference, workshopu
|
Analytical-synthetic Modelling as a Factor of the Development of Cognitive Processes in the Constructivist Framework |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Co znamená být nadaný |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Historie testování nadání v Číně |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
International Exchange of Expert Experience From the Area of Identification, Education and fulfilment of gifted Ones |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Jaký typ nadaného žáka jsi? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Mezinárodní výměna expertních zkušeností z oblasti identifikace, edukace a uplatnění nadaných |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
ediční a redakční práce
|
Modelování logické struktury edukačního procesu |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Možnosti využití Eye Trackingu ve výuce přírodovědných předmětů - pilotní studie |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Nadaní žáci a jejich učitelé |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Pojetí profesních kompetencí učitelů |
Jana Škrabánková, Roman Hrmo, Daniel Kučerka, Ján Kmec |
Rok: 2016, Wyzsza Szkola Menedzerska w Warszawie |
kapitola v odborné knize
|
Postřehy ze světových konferencí k problematice nadání (Dubai, Peking, Louisville) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Poznáváme redoxní děje |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Practical Use of the Eye Camera in Pedagogical Research (Processing of Selected Data Using the Eye Tracking Method) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016, Acta Technologica Dubnicae |
článek v odborném periodiku
|
Problematika nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Příklady dobré praxe v práci učitele s přírodovědně nadanými žáky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Rozvoj nadaného žáka v běžné škole |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
TAJEMSTVÍ PÉČE O ROZVOJ INTELIGENCE A NADÁNÍ ŽÁKŮ, NEJEN V UMĚLECKÝCH OBORECH |
Danuše Sztablová, Renata Kovářová, Jana Škrabánková, David Březovjak, Jiří Rozehnal, Zdeňka Jančíková, Maria Kocór, Martin Konečný, Jan Kratochvíl, Tereza Martínková, Iveta Stehlíková Bassyová, Pavlína Vojkovská, Eva Vondráková ... další autoři |
Rok: 2016 |
stať ve sborníku
|
Téma: život s nadáním |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Učíme nadané žáky III |
Jana Škrabánková, Renata Kovářová |
Rok: 2016 |
uspořádání konference, workshopu
|
Vazby v biochemicky významných látkách |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Využití metody Eye Tracking u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v poradenské práci |
Jana Škrabánková, Maria Vašutová |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Využití metody Eye Tracking u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v poradenské práci |
Jana Škrabánková, Maria Vašutová |
Rok: 2016 |
stať ve sborníku
|
Vývoj a použití inteligenčních testů v Číně |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
stať ve sborníku
|
Vzdělávání nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2016 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Curriculum Research and Development in Physics Education. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2015 |
zveřejněné odborné posudky, recenze
|
Eye Tracking method in the research of mathematical and logical intelligence of students at primary school |
Jana Škrabánková, Josef Trna, Eva Trnová |
Rok: 2015 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Fostering STEM giftedness by experimentation in pre-primary and primary education |
Eva Trnová, Josef Trna, Jana Škrabánková |
Rok: 2015 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Chemie v souvislostech |
Jana Škrabánková |
Rok: 2015 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Je nadání skutečně dar? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2015 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Matematicko-logická inteligence žáků 1. stupně základní školy (s využitím metody Eye Trackingu). |
Jana Škrabánková |
Rok: 2015 |
ostatní
|
Matematicko-logická inteligence žáků 1. stupně základní školy (s využitím metody Eye Trackingu). |
Jana Škrabánková |
Rok: 2015 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Problematika nadaných z hlediska moderní pedagogiky. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2015 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Researching Students Gifted in Science Using the Method of Eye Tracking |
Jana Škrabánková, Eva Trnová |
Rok: 2015, e-Pedagogium |
článek v odborném periodiku
|
Využití oční kamery v pedagogickém výzkumu.. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2015 |
ostatní
|
Využití oční kamery v pedagogickém výzkumu. (Zpracování vybraných dat ze zkoumání dětí s matematicko-logickou inteligencí). |
Jana Škrabánková |
Rok: 2015 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Výzkumná sonda do oblasti matematicko-logické inteligence žáků 1. stupně základní školy (s využitím Eye Trackingu) |
Jana Škrabánková, Tomáš Moravec |
Rok: 2015 |
stať ve sborníku
|
Exkurze Ženeva, CERN |
Jana Škrabánková, Mgr. Soňa Glacová |
Rok: 2014 |
uspořádání konference, workshopu
|
Eye Tracker - nová technologie pro pedagogický výzkum. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
ostatní
|
Eye Tracker - nová technologie pro pedagogický výzkum. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Eye Tracking as a Diagnostic Method of a Digitalized Chemical Experiment on the Background of the Gifted Students´Work Research |
Jana Škrabánková, Jan Veřmiřovský |
Rok: 2014 |
stať ve sborníku
|
Eyetracking jako metoda diagnostiky digitalizovaného obrazu z oblasti biochemie na pozadí výzkumu práce nadaných žáků |
Jana Škrabánková, Jan Veřmiřovský |
Rok: 2014 |
stať ve sborníku
|
Charakteristiky nadaných a pedagogické přístupy k nadaným žákům |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Information about Research Centre for Educational and Evaluational Processes at the University in Ostrava |
Jana Škrabánková, Renata Kovářová |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Je snadné být talentovaným žákem? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Možnosti nových přístupů k motivaci přírodovědně nadaných žáků s využitím Eye Trackingu |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Nadání a myšlení v souvislostech |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
ostatní
|
Nové možnosti výzkumu nadaných studentů prostřednictvím technologie Eye Tracking (zaměřeno na přírodovědně nadané žáky) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
stať ve sborníku
|
Nové možnosti výzkumu nadaných studentů prostřednictvím technologie Eye Tracking (zaměřeno na přírodovědně nadané žáky) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
stať ve sborníku
|
Podpora inovativních metod a forem výuky přírodovědných předmětů na středních školách. |
Jana Škrabánková, Dalibor Dvořák, Pavel Konečný |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Podpora inovativních metod a forem výuky přírodovědných předmětů na základních školách. |
Jana Škrabánková, Dalibor Dvořák, Pavel Konečný |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Prezentace pilotního výzkumu nadaných o využití metody Eye Trackingu na světové konferenci APFG v Pekingu |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Přehled přístupů k rozvoji nadání na pedagogických fakultách v ČR a v zahraničí |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Researching Students Gifted in Science Using the Method of Eye Tracking |
Jana Škrabánková, Eva Trnová |
Rok: 2014 |
ostatní
|
Researching Students Gifted in Science Using the Method of Eye Tracking |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Setkání se zahraničními partnery |
Jana Škrabánková, Libor Jedlička, Ivana Marková, Pavel Konečný |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Studio ČT24 |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
rozhlasové a televizní relace
|
Survey of Principles of Theoretical Physics (with application to radiology) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
zveřejněné odborné posudky, recenze
|
Systemic Teacher Education for Gifted Students in Science and Technology |
Jana Škrabánková, Josef Trna |
Rok: 2014 |
ostatní
|
Talent. Is It Really a Gift? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014, Ostravská univerzita, vydavatelství Repronis |
odborná kniha
|
Testování žáků eye trackerem |
Jana Škrabánková, Jan Veřmiřovský |
Rok: 2014 |
ostatní
|
The attitudes to education for teachers of gifted students in the Czech Republic |
Jana Škrabánková, Renata Kovářová |
Rok: 2014 |
stať ve sborníku
|
The attitudes to education for teachers of gifted students in the Czech Republic |
Jana Škrabánková, Renata Kovářová |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
TV Fabex - reporáž z workshopu VCEEP |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
rozhlasové a televizní relace
|
Tvorba koncepce k problematice nadaných žáků v České republice |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
stať ve sborníku
|
Tvorba koncepce k problematice nadaných žáků v České republice |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Účast žáků Matičního gymnázia na testování s využitím Eye trackeru |
Jana Škrabánková, Jan Veřmiřovský |
Rok: 2014 |
ostatní
|
Učíme nadané žáky II |
Jana Škrabánková, Renata Kovářová |
Rok: 2014 |
ediční a redakční práce
|
Učitel musí především umět dotáhnout věci do konce |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
ostatní
|
Události v regionech. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
rozhlasové a televizní relace
|
Úvod do testování přírodovědně nadaných žáků pomocí metody Eye Tracking. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
stať ve sborníku
|
VEGA - posuzovatel |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
ostatní
|
Využití Eye Trackingu v pedagogickém výzkumu |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Vývojové trendy v pohledech na nadání v České republice |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
stať ve sborníku
|
Výzkumné centrum edukačních a evaluačních procesů |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
ostatní
|
Workshop členů a partnerů Výzkumného centra edukačních a evaluačních procesů Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě. |
Jana Škrabánková, Renata Kovářová, Danuše Sztablová, Jan Veřmiřovský, Pavel Konečný, Ivana Marková, Libor Jedlička ... další autoři |
Rok: 2014 |
uspořádání konference, workshopu
|
Workshop s partnery VCEEP |
Jana Škrabánková, Renata Kovářová, Danuše Sztablová, Pavel Konečný, Libor Jedlička, Jan Veřmiřovský ... další autoři |
Rok: 2014 |
uspořádání konference, workshopu
|
2000 Outstanding Intellectuals of the 21 st Century |
Jana Škrabánková |
Rok: 2014 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání přírodovědně nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013, Paido |
kapitola v odborné knize
|
Excursion to CERN as an Efficient Intrinsic Motivation for Students Gifted in Science |
Jana Škrabánková, Josef Trna |
Rok: 2013 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Halogeny |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Hodnotící komise pro posouzení projektů při MŠMT v Praze - členka |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
ostatní
|
Inovativní motivační metody pro přírodovědně nadané žáky |
Jana Škrabánková, Vít Schindler |
Rok: 2013, Masarykova univerzita |
kapitola v odborné knize
|
Kompetence učitelů přírodovědných předmětů |
Jana Škrabánková, Dalibor Dvořák |
Rok: 2013 |
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
|
Kompetence učitelů přírodovědných předmětů |
Jana Škrabánková, Dalibor Dvořák |
Rok: 2013 |
stať ve sborníku
|
Matrix Model of Structure of Biochemistry Curriculum |
Jana Škrabánková, Eva Trnová |
Rok: 2013 |
stať ve sborníku
|
Matrix Model of Structure of General Chemistry Curriculum |
Jana Škrabánková, Eva Trnová |
Rok: 2013 |
stať ve sborníku
|
Motivační metody pro přírodovědně nadané žáky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Motivační metody pro přírodovědně nadané žáky |
Jana Škrabánková, Vít Schindler |
Rok: 2013 |
stať ve sborníku
|
Motivační metody pro přírodovědně nadané žáky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
ostatní
|
Pedagogická diagnostika. Teória a metódy diagnostikovania v elementárnej edukácii. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
zveřejněné odborné posudky, recenze
|
Pedagogické přístupy k nadaným žákům - se zaměřením na vzdělávání nadaných žáků v přírodovědných předmětech |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013, Paido |
kapitola v odborné knize
|
Poděkování za obohacující odpoledne |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
zveřejněné odborné posudky, recenze
|
Reportáž z konference Mensa pro rozvoj nadání 2013 |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013, Časopis Mensy České republiky MENSA |
článek v odborném periodiku
|
Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
stať ve sborníku
|
Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013, Journal of Educational and Instructional Studies in The World |
článek v odborném periodiku
|
Soudobé teorie vzdělávání - vybrané kapitoly |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
|
The model of teacher creativity and selection of educational methods for gifted students in science |
Jana Škrabánková, Josef Trna |
Rok: 2013 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Trendy a současnost diagnostikování nadání v Česku |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013, Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum |
kapitola v odborné knize
|
Typologie nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Voda pro život |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Výrazná pedagogická osobnost roku 2013 |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
ostatní
|
Výstupy ze světové konference WCGTC nazvané Celebrating of Giftedness, Kentucky, USA |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Vzdělávání nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
stať ve sborníku
|
Zahajovací konference k přípravě Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020 - 17. ledna 2013, Praha |
Jana Škrabánková |
Rok: 2013 |
ostatní
|
Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012, Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok |
článek v odborném periodiku
|
Anorganická chemie 1 - Periodická soustava prvků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Anorganická chemie 2 - Periodická soustava prvků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
CTY online kurz s přírodovědně nadaným studentem |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Extraordinarily Motivational Teaching Methods for Gifted Students in Science Teacher Continual Professional Development |
Jana Škrabánková, Josef Trna |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Ideální plyny, voda |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Komunikace a rozhovory s nadanými žáky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012, PdF, Ostravská univerzita v Ostravě |
kapitola v odborné knize
|
Letní škola přírodních věd |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
uspořádání konference, workshopu
|
Matematické řešení úprav redoxních reakcí nadanými žáky. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita |
kapitola v odborné knize
|
Matematické řešení úprav redoxních reakcí nadanými žáky. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Matematické řešení úprav redoxních reakcí nadanými žáky. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
ostatní
|
Maticový model struktury učiva biochemie |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012, Pedagogické vydavateľstvo Didaktis, s.r.o. |
kapitola v odborné knize
|
Maticový model struktury učiva obecné chemie |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012, Pedagogické vydavateľstvo Didaktis, s.r.o. |
kapitola v odborné knize
|
Mensa pro rozvoj nadání |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Mimořádně nadaný gymnazista s poruchou autistického spektra. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Monograph Educational and Didactic Communication 2012, Vol.2 |
Jana Škrabánková, Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
ediční a redakční práce
|
Motivation and Creativity in the Model of Development of Science Giftedness |
Jana Škrabánková, Josef Trna |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Možnosti vzdělávání matematicky nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Možnosti vzdělávání matematicky nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012, MUNI PRESS Masarykova univerzita |
kapitola v odborné knize
|
Nadání a současnost |
Renata Kovářová, Renata Kovářová, Jana Škrabánková, Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
ediční a redakční práce
|
Oborová rada doktorského studia oboru Teorie vzdělávání ve fyzice - členka |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
ostatní
|
Podpora fyzikálně nadaných studentů |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Podpora fyzikálně nadaných studentů |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
stať ve sborníku
|
Pracovní komise MŠMT ČR - členka |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
ostatní
|
Pracovní skupina při odboru mládeže MŠMT ČR - členka |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
ostatní
|
Příručka pro práci s nadanými žáky. Část s názvem Role pedagoga při péči o nadané žáky (specifikováno pro střední školy) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
|
Rozvoj dovedností žáků ve výuce chemie se zaměřením na nadané. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
zveřejněné odborné posudky, recenze
|
The Young Talents Program a rozhovor s nadaným žákem. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
stať ve sborníku
|
The Young Talents Program a rozhovor s nadaným žákem. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Učíme nadané žáky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
uspořádání konference, workshopu
|
Učíme nadané žáky |
Jana Škrabánková, Jana Škrabánková, Renata Kovářová |
Rok: 2012 |
ediční a redakční práce
|
Učíme nadané žáky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012, Listy Ostravské Univerzity |
článek v odborném periodiku
|
Úvod do problematiky nadání a péče o nadané žáky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Výuka nadaných žáků na gymnáziích (Jihomoravský kraj) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Výuka nadaných žáků na gymnáziích (Moravskoslezský kraj) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Vývoj přístupů ke středoškolské výuce fyziky v posledních třiceti letech |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012, Československý časopis pro fyziku |
článek v odborném periodiku
|
Vzdělávání nadaných žáků |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
učební texty, skripta, výukové programy, příručky
|
Zařazení úprav redoxních reakcí nadanými žáky do kurikula obecné chemie |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
stať ve sborníku
|
Zpráva o 1. mezinárodním pracovním semináři s názvem Učíme nadané žáky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012, Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy |
článek v odborném periodiku
|
Žákovské prekoncepce ve výuce fyziky. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012 |
zveřejněné odborné posudky, recenze
|
Žijeme s nadáním |
Jana Škrabánková |
Rok: 2012, Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta |
odborná kniha
|
Aktuální téma-nadané děti |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
stať ve sborníku
|
Cognitive Models in Science - Model of Optometry |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
stať ve sborníku
|
Dobré ráno s Jedničkou |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
rozhlasové a televizní relace
|
Edukační dimenze finančních derivátů a jejich projekce do finanční gramotnosti žáků a studentů v ČR |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Kurikulární proces chemie - modely struktury chemie |
Jana Škrabánková, Jana Škrabánková |
Rok: 2011, Didaktis |
kapitola v odborné knize
|
Nadaní a talentovaní žáci |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011, Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta |
kapitola v odborné knize
|
Nadaní žáci v reformujícím se školství - umíme je učit? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
stať ve sborníku
|
Nadaní žáci v reformujícím se školství - umíme je učit? |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Názory přírodovědně nadaných žáků na výuku fyziky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
stať ve sborníku
|
Pedagogické přístupy k nadaným žákům, atributy nadaných žáků. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w sytuacji zmiany społecznej, kulturowej i oświatowej studia - rozprawy - praktyka |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
ediční a redakční práce
|
Podpora kognitivních procesů nadaných žáků v konstruktivistickém pojetí |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
stať ve sborníku
|
Podpora kognitivních procesů nadaných žáků v konstruktivistickém pojetí |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Příprava učitelů pro práci s nadanými žáky. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Přírodovědně nadaní žáci v hodinách fyziky. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Specificity of Education of Gifted Students |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
stať ve sborníku
|
The factors of the development of cognitive processes of gifted pupils in the constructivist framework. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011, New Educational Review |
článek v odborném periodiku
|
The Use of ICT in Teaching Physics at Grammar School. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
stať ve sborníku
|
The 19th Biennial World Conference of the WCGTC |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
uspořádání konference, workshopu
|
The 2nd International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics, Proceedings, Volume 1 |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
ediční a redakční práce
|
Výchova k podnikavosti a inovativnosti jako problém současné pedagogiky |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
stať ve sborníku
|
Využití ICT ve výuce fyziky na gymnáziu. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Základy statistiky (s aplikací na zdravotnictví) |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
zveřejněné odborné posudky, recenze
|
5 pilířů nadání; Práce s mimořádně nadaným autistou |
Jana Škrabánková |
Rok: 2011 |
prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
|
Monografie Educational & Didactic Communication 2010. |
Jana Škrabánková |
Rok: 2010 |
ediční a redakční práce
|
A Model of the Logical Structure of the Educational Process for a Gifted Student |
Jana Škrabánková |
Rok: 2009, Neuveden |
kapitola v odborné knize
|
Modelling and Visualization of Problem Solving |
Jana Škrabánková |
Rok: 2009, Didaktis, Bratislava |
kapitola v odborné knize
|
Strukturální zobrazení oborových kompetencí v přírodovědných disciplínách |
Jana Škrabánková |
Rok: 2009, MSD |
odborná kniha
|
Aktuální trendy v pregraduální přípravě učitelů základních a středních škol |
Jana Škrabánková |
Rok: 2008, Ediční centrum Masarykovy univerzity |
odborná kniha
|
Strukturální zobrazení kompetencí ve vztahu k didaktické komunikaci v přírodovědných disciplínách |
Jana Škrabánková |
Rok: 2007, Didaktis, Bratislava |
kapitola v odborné knize
|
Teacher´s Competencies Development within the Process of their Pre-Graduation Training |
Jana Škrabánková |
Rok: 2007 |
stať ve sborníku
|
Theoretical Basis of Creation of Pedagogical Structures - A Models of the Logical Structure of the Educational Process |
Jana Škrabánková |
Rok: 2007, MSD |
odborná kniha
|
Nenalezen žádný záznam.